Dostęp do informacji publicznej

Procedury dostępu

Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej. BIP został stworzony w celu powszedniego udostępnienia informacji publicznej.

Portal BIP ma za zadanie:

  • służyć wszystkim zainteresowanym zapewniając im łatwy dostęp do ważnych informacji publicznych,
  • udostępnić podmiotom zobowiązanym do tworzenia własnych stron BIP zbiór informacji, dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej oraz sugerowanych rozwiązań praktycznego podejścia do realizacji Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6.09.2001r. (Dz U nr 112 poz. 1198)

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 13 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej

Dostęp do informacji publicznych zawartych w biuletynie jest możliwy poprzez stronę główną Biuletynu, według menu podmiotowego lub poprzez podmiotowe strony Biuletynu.

 

Zasady dostępu do informacji publicznej

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej(Dz. U. z 2001r. nr 112 poz. 1198). Załącznik do ustawy z 26.10.2016

  1. Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w biuletynie Informacji Publicznej BIP
  2. Informacja, która nie została udostępniona na wniosek zainteresowanego z zastosowaniem następujących zasad:
  • informacja publiczna jest udostępniana po zaopiniowaniu przez dyrektora placówki
  • udostępnienie informacji następuje nie później niż w terminie 14 dni od złożenia wniosku
  • jeżeli informacja nie może być udostępniona w wyznaczonym terminie wnioskodawca zostaje poinformowany o powodach opóźnienia i terminie udzielenia odpowiedzi,
  • udostępnienie informacji następuje w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem chyba, że jest to niemożliwe,
  • udostępnienie treści dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej jest bezpłatne; za udostępnienie treści dokumentu w formie papierowej pobiera się opłatę równoważącą poniesione koszty.

 

Sposoby uzyskania informacji publicznej

Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyć:

  • osobiście w sekretariacie szkoły
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zsoms@smsraciborz.pl
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego
    ul. Kozielska 19,
    47-400 Racibórz

 

Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego

ul. Kozielska 19,
47-400 Racibórz

tel.: +48 (32) 415 44 59

e-mail:
zsoms@smsraciborz.pl

NIP: 6391706338
REGON: 000836201

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl


Logo głównego BIP

Licznik odwiedzin

Odwiedzana: 40